Thursday, August 27, 2009

IC dulu


MYQEEN di tabrak!geram amat tok smalam...



kesahnye gini,lepas setel pos kek kakshah n kak ira,ingat nak gi satok,setelkan hal bank,tibe2 mase tgh nak jalan ke keta, alip kol kater org nak suruh alih keta...aku katerla kejap..

bile sampai,rupenye myqeen aku dah kene langgar!hadoi....ingat lagi,puase,puase...budak yg langgar plak..macam rosak akhlak...xde lesen!!!!!!!!kawan dia buleh menyandar kat tiang maser tu n,tidor!!!macam hai2 bai2..satok tu..teramatlah banyak kereta n x buleh nak jalan laju langsung..dia buleh kater yg dia terpress motor laju!!!!!subhanallah...hiew..ni la dia generasi masa depan!(>_<)...

em,maser sampai,ramai jugak org prihatin yg nungguin myqeen ku..nasib adik aku ok.budak tu banyak jugak injured!serius!itu kawasan parking...hmm mende nak jadik..sian jugak tgk budak tu,tapee susahla nak pecaye org skang ni..pakcik c2 pon asik suruh aku amik IC...aku yg blur ni x amik2 jugak,cuak,first timer men!hadoi...myqeen aku koyak bumper n injured dalam..


abah plak keje kat luar.tepakse mintak tlg kwn abah...mula2 kakak budak yg langgar tu kate,okla...kiter gi setel kat produa,dia stuju..tibe2 tengah jalan dia kol kate anak sdare dia ader kat produa!aku dah x sdap ati mase tu..number plat adik dia ngan number fon dia dah amik..


sampai produa carik r anisah(dia kate anak buah dia)...ader!tapee minah tu pon lbey kurg halal je,siap x mengaku sdare lagi awal2...sabar.....lepas bukak quotation,mmgla akak tu xnak jwb kol la,hmmm..inila dia dugaan di bulan ramadhan..


moral of the story is that lenkali kalu jadikla cenggini(mudah2an jgnla jadik lagi...)mintak IC dulu...em..xpela dik,smoga anda berbahagia!


MYQEEN ku insyaallah ptg ni dapat balik,tp x kat produa...giler punyer mahal!spare part,tukar bumper..485..upah 450!!aku buat sndirik je la...

slamat berbahagia produa n 'adik' itu!!salam..

1 comment:

  1. pengalaman ku

    beberapa kali eksiden, mmg kesian kt org tu, tp kite kene kesian kt diri kite. Ambil ic, gmbar n mesti buat report polis. Don't ever take money coz sometime belanje could be more than that.

    LIFE IS A LEARNING PROCESS....

    ReplyDelete

รץเкเภ๔єร(^_^)